نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
این همه مذاكره برای جذب الكساندر گولوین به یووه ارزشش را دارد؟

این همه مذاكره برای جذب الكساندر گولوین به یووه ارزشش را دارد؟

در روزهای سرد نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به دلیل برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی، بانوی پیر همچنان به دنبال برنامه‌ریزی برای جذب بازیكن است و الكساندر گولُوین نیز یكی از نام‌هایی است كه بیش از بقیه به چشم می‌خورد. انتشار شایعه پیشنهاد مالی مسئولان یووه به باشگاه زسكا مسكو، واكنش‌های متفاوتی را در رسانه‌های ورزشی این كشور بوجود آورده است.

 

فابیو كاپلو بازیكن و سرمربی سابق یوونتوس كه تجربه حضور در تيم ملي روسيه را نيز در كارنامه كاري خود دارد، (در همین رابطه) در گفتگو با Radio Anch’io Sport ضمن اشاره به قوت گرفتن اخبار مرتبط با مذاكره بیانكونری‌ها با باشگاه زسكا مسكوی روسیه برای جذب الكساندر گولُوین، بیان كرده است:

 

 

قطعاً گولوین ارزش جذب توسط یوونتوس را دارد. او بازیكنی مناسب و با كیفیت است. اما مشكل اینجاست كه این دست از بازیكنان عمدتاً پس از خروج از كشورهایشان، برای هماهنگی و سازگاری با محیط جدید مشكلاتی دارند. جام‌جهانی بهترین فرصت برای بروز قابلیت‌های بازیكنی همچون گولوین است. او در این رقابت‌ها می‌تواند نشان دهد كیفیت بازی‌اش در لیگ روسیه و خارج از این لیگ چگونه است. متأسفانه بسياري از بازيكنان روسي پس از خروج از كشورشان و حضور در ساير ليگ‌هاي اروپايي نمي‌توانند كيفيت مطلوب سابقشان را ادامه دهند. ضروري است كه يوونتوس نيز با دقت، عملكرد او در رقابت‌هاي پيش رو را زير نظر بگيرد تا بتواند بهترين تصميم را در خصوص اين بازيكن اتخاذ كند.

 

الكساندر گولوین یا به املایی دیگر گولووین؛ هافبك 22 ساله باشگاه زسكا مسكو و تیم ملی روسیه است كه با درخشش در رقابت‌های چند فصل اخیر لیگ فوتبال این كشور به تیم ملی روسیه دعوت شده است. او كه نخستین بار در سال 2015 و در سن 19 سالگی لباس روسیه را بر تن كرد، یكی از امیدهای اصلی این كشور در رقابت‌های جام‌جهانی امسال محسوب می‌شود. گولوین در نخستین دیدار این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 مقابل عربستان، با نمایشی چشم‌نواز، توجهات فراوانی را به خود جلب كرده است. قرارداد او با «اسب‌های قرمز و آبی مسكو» در تابستان سال 2021 به پایان می‌رسد. از باشگاه‌های یوونتوس، آرسنال، بارسلونا، منچستر یونایتد، و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: